Jag älskar dig

Ponnyn fortsätter att vara gryyyyym!! Underlaget på banan är värdelöst och det har regnat hela dagen, därför valde jag att rida en L:A, vilket jag gjorde helt rätt i då MSV:Bn blev inställd! Fick ett litet skit pet på 3an, han är alltid stark i första klassen och jag tog förhållningen för sent, underlaget sög ordentligt och Fille kom inte upp tillräckligt, inget grovt pet utan bommen åkte bara ner. Men med min tid räckte det till en sjunde plats iaf :D Alltid roligt med en placering då han kändes så fin! Hoppas att vädret är lite snällt nu då banan absolut inte behöver en droppe regn till! I morgon är det MSV:B (ridsport ponny cup) som gäller! Håll tummarna för bättre väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback