Hemma igen

Har varit hemma någon timme nu. Efter tävlingen igår stannade jag kvar i Västervik och nööööördade med saknade människor som bor alldeles för långt bort!
Tältade gjorde vi och min madrass va sämst.. Så jag låg i princip på marken, HEJ ONT I HELA KROPPEN NU, MYYYYYYYYYYYS!!

Saknar er redan, Amanda och Erika! <3 

Fille va KUNG i går men jag red sämre än sämst i L:An. Nollade grunden eftersom ponnyn är grym, omhoppningen sumpade jag totalt. PINSAMT! aja han hoppade fint, va stark och glad som han ska va! 

Till MSV:Bn vaknade jag till lite, tjooohooo bra hanna!!!!
Det va en ackumulator, dvs man får poäng för varje hinder man klarar 1p för 1an, två för tvåan osv.
River man så får man inte några poäng för det hindret. Sista hindret får man välja, antingen tar man joker hindret som ska vara ett svårare hinder som är lättare att riva eller så tar man ett helt vanligt hinder, som står bredvid. Joker hindret ger dubbla poäng. Enkelt vaaaa ;)

Jag red iväg honom lite till 5an och även till 6an = rev dom två. Men han va så gaaaaaaaaaaaaalet fin!
Joker hindret bestod av endast en vit bom som låg på 120cm och under bommen var det några små hus på kanterna typ.
Fille hoppade som aldrig förr över det hindret, haha. Han är så söt när hindrena är lite speciella, då hoppar han ännu högre!  

Det va enbart en D-ponny som klarade hela banan felfritt, så mitt resultat räckte till en fjärde plats :D
Vilket va väldigt roligt eftersom han kändes fiiiiin!

Amanda tog lite kort men eftersom hon är den segaste människan på jorden (a) så kanske ni kan få se bilderna om typ ett år!

Bilden är från Gååååtland, där vi också kom 4a.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback