heeeeeeeeeeeejjjjjheeeeeeeeeeeejjjjheeeeeeeeeeeeeeeeejjjj

Galet fin rubrik! Kan berätta att jag hatar att komma på rubriker det är verkligen tråååååkigt, INTRESSANT att veta va hehe..

Gick upp tidigt idag och red. Hurtigt juuuuu!
Ida myyyyyy friiiend har sin häst här nu över sommarlovet också, har fått som uppgift (av mig själv dock..) att  plåga henne, yeeeeyy!

Vi red iaf på ridbanan och hoppade.
Fille va starkstarkstark och blev helt överlycklig så fort jag vände upp mot ett hinder, hej vad det gick fort!
Hoppade en oxer mitt på ena långsidan och en linje med tre räcken på andra långsidan där vi växlade mellan att rida på 3 och 4 språng, lite lydnads träning satt inte helt fel med min polle idag eftersom han va PIGGGGGGG.
Han va fin iaf och på slutet när han även väntade lite innan hindrena och inte va så dryg blev han ännu finare!
Och när jag travade av honom va han som en dröm!

Hoppade även Idas polle lite, kille med humör det och trevlig va han att rida med :) 

Nu måste jag ta fram min turbo fart SOM JAG HAR, packa och duscha för om någon timme skjutsar mamma mig till Linda för att sedan åka vidare till hennes stuga och ha det naaaaaaajjjjs fram tills Torsdag! 
PUUUUSSSSS


 


Kommentarer
Postat av: Erika

TÄNTE BARA SÄGA ATT DU HAR EN SMYGG RUMPA.. HEJ DÅ

2011-07-12 @ 14:31:58
URL: http://erikabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback