En dag i stallet

Har varit i stallet hela dagen, eller inte i stallet hela tiden men aa ni fattar noooooooog ;)

Började med att gräva och kratta in all paddex som åkt ut längst med ridbanans kanter. snacka om att det va dryyyyygt och tog typ 1000 år..
Efter lunch gick jag ner till stallet igen, tog in Filleman och gjorde i ordning honom och under tiden som jag gjorde det hann det börja regna och åska, myyyyyysigt.. Så jag segade lite innan jag gav mig ut i regnet och red en runda i skogen på honom. Sjävklart så slutade det regna precis när jag kom tbx till stallet.. VÄDER<333333333 

Skrittade ut Alkis i skogen med, han är verkligen störd!
Mer i luften än på marken, fast eftersom han har vilat i 2 veckor så kan det vara därför ;)

Sista hästen ut va Roddan som jag red i skogen, jobbade med lite skänkelvikningar över vägen och tempoväxlingar!

Avslutade dagen i stallet med att städa sadelkammaren (vilket var mer än nödvändigt) och smörja mina saker.

NU väntar jag på att maten ska bli klar, huuuuuuuuuuungrig!

lateeeeeeeer / H


ALCASAR <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback