trött!

Rubriken beskriver mig vääääääldigt bra just nu!! det skulle inte vara konstigt om jag somnade här på stolen, haha! trött som ett asssss, och i morgon är det sovmorgon till ----> 12 :D så jävla bäääst! Inte för att det betyder att jag får sova :( men rida och fixa allt på morgonen!

Idag slutade jag tidigt, eller tidigt och tidigt, men kom hem vid 3 iallafall, skyndade mig ut, tog in dom och gav middagsfodret, Sen började jag med att rida Fille på en skogsväg i ca 40min. blev bara skritt och trav. men ganska mkt trav iallafall :) Han va PIGGPIGGPIGGPIGG och GLAAAAAAAAAD! vet inte hur högt steg han hade idag, haha gulligt! Han gick iallafall som en gud :D tummen upp på det! 

Planen va att Alkis och en av systers hästar skulle ridas i ridhus idag, men så blev det självklart INTE eftersom att det va blankis och mamma inte ville ge sig ut då.. :/ men jag överlever ;) 

Så jag gjorde precis som med Fille fast med Alkis, Mycket skritt och trav på honom, gjorde även några lättare skänkelvikningar som han gjorde perfekt! Han lyssnade väldigt bra och va inte lika "stirrig" som han var när jag red ut förra veckan, det är nog ett tecken på att han börjar känna sig lite mer hemme nu :) 

Nu ska jag checcccka in matteboken en liten stund, duktig chhhhey!! 


Pusshejj!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback