Sitter i skolan..

Sitter i skolan och FRYSER, typ 3 grader här inne elelr nåt.. har estetiskverksamhet för SISTA gången foreeeeeeever!! (y) Kul att lektionen är 3 timmar lång. nae.. Men eftersom att man har fått veta sitt betyg (VG blev det) så får man göra precis vad man vill och då är jag så sneeeel och bloggar! Vet att jag har varit lite dålig på det men pluggandet och hästarna tar ju mer än all tid man har :O men va gör man inte för the loooovelly skola!

Igår red jag iallafall båda pollarna, dom fick gå varsin sväng i skogen (ca 40min var) Alkis va väldigt fin :) mjuk, avslappnad och gjorde inget bus! Men fille däremot han va lite dryg.. Pigg som ett svin, stark och så väldigt osamarbetsvillig.. men tillslut efter mkt halter, ryggningar och tempoväxlingar så lyssnade även den busponnyn lite på mig och då va han finis :)

Idag ska iiiiiiidaaaa följa med mig hem efter skolan, så då ska hon få arbeta lite (a) Bara för att hon älskar´t! Hon får köra Fille i pessoaselen och jag rida Alkis. helt rättvisst alltså :D


Pusshejj!
  

Kommentarer
Postat av: idathebest

hahaha , tror att det är du som blir plågad av din häst själv !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxd

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<333<3<3<3<33<3333<3<3<3<3<3<3<3333

2011-01-14 @ 20:19:52
URL: http://idafagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback