Sitter bredvid Linda...

Sitter bredvid Linda och nördar datoooor ;) Kvällen/natten i går blev totally bäst, grymaaa vänner!! fast fan så kallt det va vid 12, och regna gjorde det också, hur kan det ens få regna och vara kallt när man ska vara ute :O

Somnade seeeent vaknade tiiidigt=ingen bra kombination!

Ni får lite bilder från mitt NYÅR 2010 (If someone what to seeeee)



fuuul cheeey, (men den bjuder jag på)



M E L I K E !
  


Men nu orkar jag inte ladda upp fler bilder, det går så seeegt :/

Ska snacka liiite allvar med bästa friendsisen nu, sååå byeee!

/ Hanna <3

Kommentarer
Postat av: lindis

haha, allvar xd låter hemskt :D pusssss

2011-01-01 @ 12:08:09
Postat av: linda

bäst kväll btw! <33

2011-01-01 @ 12:08:28
Postat av: Andrea

Man hade ju sjukt trevligt i går kväll men jag saknade er lite när jag hade gått:( Men hoppas att ni hade en rolig kväll!!! Och kan säga ni är fan bäst tjejer:D <33

2011-01-01 @ 13:36:25
URL: http://foreverinmylife.blogg.se/
Postat av: ida

älskar dig med ! <3

2011-01-01 @ 23:53:39
URL: http://idafagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback