Nya heeesten!!

har varit lite dålig uppdatering här dom senaste dagarna känner jag, sorry.. men ALLT är vännernas fel, har tillbringat gaaaaanska mkr tid med dom sköna figurerna nu. Men det är gryyymt, dom är så jävla bäst <3
när jag kom hem från Ida (tööönt) så gick jag direkt ut till stallet och red lill prinsen, han va skiiit fin! väldigt mjuk och avslappnad, red ett pass i skogen på ca 40min, (hinner tyvärr inte skriva mer utförligt nu för jag har bråttooooom)

Anledningen är att vi ska åka och hämta världens bästa alkis!! :D

Han besiktades idag och gick igenom (faaan så skönt)

Har väldigt bråttom ska hinna äta och göra i ordningen en box till honom innan vi ska åka om sådär 30min, skriver mer i kväll!


/ Hanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback