nöööjd Linda? ;)

Känner mig liiite dukitig --> tog fram kemiböckerna.. ur skolväskan, det tog emot men jag kännde att det behövdes ;) läste ca 4 sidor sen kom jag på att det behövdes lite musik, satte på datan och aa ni kan nog räckna ut hur braaa de gick, nu ligger böckerna på sängen så fiint iallafall(Y) och jag skriver det här. Fast det är Linda bindaaaaas fel, hon som  klagar på att jag måste vara lite mera duktig på att uppdatera, och vad gör man inte då..

Ska snart klä på mig myckeee kläder, knalla ut till stallet och snön.. Funderar på att mocka idag igen, sneeelt så slipper mamma göra det ;D ska även rida Fille ett markarbets pass på banan, så att han får jobba lite, Alkis har inga snösulor.. (suck) så det klampar på så jävla mkt.. därför så får han nog vila :/
Kanske ska smörja mina grejer lite också,  hah det va ett tag sen! 

pusssheejj!  


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Hanna, vad är det för symboler på de täcken du har tillsalu? :D <3

2011-01-05 @ 20:39:03
URL: http://moajonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback