naaaaaaajjjjsss väder....

yeees vad jag bara älskar vädret nu, vem gör INTE! halt som svin, sätter foten utanför dörren på morgonen och håller på att slå ihjäl mig, duktigt! (y) och att inte tala om backen ner till stallet. haha! Fast nu har pappsen sandat den, smart tänkt av honom, det klagar vi INTE på..

Men det går fortfarande typ inte att komma någonstans med hästarna utan att slå ihjäl sig. FUCK DET!!! Idag som jag slutade tidigt och allt med. aja, gick ner mot stallet direkt och släppte in sötnosarna, att dom alltid ska vara så glada över att få komma in, dom blir helt cp xd gulligt av dom att verkligen visa hur happy dom blir när jag kommer ;D

Tog på Alkis pessoaselen och halkade upp för backen till ridbanan. skrittade och travade bara. (det ända som går typ) i ca 30min. Gjorde väldigt mkt halter, igångsättningar, avsaktningar, bara genom att använda rösten. Han va GRYYYYYYM! jobbade på riktigt fint idag (y)

Fille tog jag en promenad med på vägen, (där va det grusat och gick lagom att gå på utan att ramla xd) gick i ca 20min sen tröttna vi ;) men han fick iallafall röra på fläsket lite!

Något som jag inte gör allt för ofta inträffade även idag, duuuuuuuuuuktigt!! jag borstade eller rycktade, BÅDA hästarna en halvtimme var och pysslade lite med dom, dom klagade inte. Va väll inte det roligaste jag gjort, haha! Men fina blev dom, och så tyckte dom nog att jag va lite sneeel då, vad gör man inte för att dom ska gilla mig :D


Pusshejj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback