my daaaay!

Heeejsan på er! blev inte riktigt så glaaad när jag såg vilket mysigt väder det var, hade tänkt rida på förmiddagen men ångrade mig gaaaaanska fort.. intog istället datan (har insett att den har blivit min bästa vän nuuuuu) efter lunch så slutade det snöa snacka om glad cheeey då hehe! gick iallafall ut till stallet , tog in mina blöta heestar, det gillade dom, speciellt eftersom det låg mat i boxarna x) 

Började med att rida ut en sväng på Fille, med syster. Ca 40min. han tyckte det va väääldigt roligt. Vi jobbade mycket galopp och han gick i låg och lång form hela tiden, gryyymt duktig!! när jag travade av så gick han som kung, väldigt nöjd över honom idag! 

Eftersom att pappsen va sneeel och skottade ridbanan så kunde jag även rida Alkis där utan att det klampade på och blev halt. Så det gjorde jag, Kanske red i 25min eller något. skritt,trav och galopp. gjorde inte så "avancerade" saker, lite skänkelvikningar, några av- och igångsättningar. Han är så härlig att rida! älskar den hästen (a) Han lyssnar så bra, värsta mjuka galoppen och så är han så mjuk och lätt i munnen. Han jobbade på riktigt fint när jag travade av, duktig pojke det. 

har några kort på när jag red Alkis, lägger ut något här if someone what to seeee!
Dom är inte så jääätte bra, det va mörkt när jag red :/

 




/ Hanna <3
    


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

sv: Haha, ja det har jag nog kanske gjort ;)

Hanna, du är alltid snäll såå, hahha! :)

2011-01-06 @ 22:03:27
URL: http://moajonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback