Klippa heeest

hel dag i stallet idag, finns gaaaanska mkt att göra där ;) Började iallafall med att rida båda två ut i skogen, Inte så mkt att säga om Filles ridpass idag, han va helt dum i huvuetet! sparkade bak ut, bockade och va vääääldigt stark. jaja, han va iallafall glad! Alkis red jag med Bästa Elin<3 då blev det masssssssooooor snack! Kunde även galoppera båda hästarna idag, första gången den här veckan ;) så ett litet extra + på det!

Smörjde alla saker, blir så fel nu när man inte tävlar, annars brukar jag alltid smörja sakerna innan tävlingarna och då blir det lättare att man kommer ihåg det, nu glöms det lite. 

Kom nyss in efter att ha klippt Alkis, Han blev betydligt mycket snyggare nu, dels för att all björnpäls är borta, man ser inte heller alla hans bitmärken lika tydligt och så smälter skavsåren på bogarna in liiitee mer med hela kroppen nu, från guldbrun häst ---> gråbrun xd 
Han va iallafall otroligt snäll. Han va nog en av dom snällaste hästar jag har klippt, stog så stilla och snällt (y) Duktig kille det!! 


Första ridpasset i skönheten idag ;)



Nu ska jag kolla på ponnyakuten, Pusshejj!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback