hejhopp!

Fin rubrik elleeeeer hur! har precis nördat matte och försökt förstå våra cp konstiga uppgifter som inte är matte uppgifter utan något konstigt.. men det gick braaaaaaaaa!

Stallet idag: Körde Ollie och Fille i pessoaselen ca 30-40min var. båda två gick SKKKKITBRAA! avslappnade och lyssnade. Blev dock bara skritt och mycket trav, med halter osv. då det är ganska halt på ridbanan.

Sen kom gulliga Fridaaa hit, och red ut i skogen på Storm med mig när jag red Alkis :) vi mötte även eeelin och red tsm med henne, najjjs! det gick bra, gjorde lite skänkelvikningar och halter, annars inte så mycket speciellt.

Var duktig tjej och smörjde nya sadeln också, behövdes nog.

Glömde nästan att säga hur mycket jag HATAR vintern nu!! den är för jobbig... Fryser ju fötterna, och händerna av mig.. Rida och vinter är ingen bra kombination, inte ofta iallafall ;) så geeeeeee miiiig sooooommar nu! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback