..

Kom precis in från stallet, Idag fick Ollie, (elins C-ponny) gå en sväng i skogen, han va gaaalen men det hade jag redan förväntat mig xd Eftersom att Elin är hos Kamenskys på Prao i någon vecka, orättvisst!! så fick jag lite mer att göra ;) men jag klagar inte!!

Red även Alkis en stund i skogen, Han va pigg men fin. I morgon är det Hoppträning för FÖSTA gången på honom, späääännande! :D

Filleskrutt ska också få följa med och hoppa lite studs och vara med på "framridnings delen" i morgon, det ska bli roligt att känna på några skutt med bästa <3 

Fille fick Vila idag eftersom han fick nya skor. Även Storm fick nya skor och vilade därmed.

Ni kommer höra 2 "nya" namn, Ollie och Storm. lite här i bloggen den här veckan. det är som sagt min systers 2 C-ponnysar som jag kommer rida den här veckan :)

Nu ska jag plugga engelska. visst är det underbart med skola??!! Verkligen älskar´t 


Pusshejj!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback