..

Först skola (heeeeela dagen), hade lång lunchrast väääääldigt nice!!

Dagens ridpass: Red Alkis på ridbanan i ca 40min! Jobbade mkt små volter, han är lite större att få med sig ;) sen lite skänkelvikningar, dom gick gryyyymt, bakdelsvändningar, halter och sånt för att få honom att ha något att tänka på hela tiden, han skötte sig jätte bra! (y)

Sen Fille, fick jag värsta rycket. att jag bara skulle ut och springa hahaha, så jag tog med mig fille ut på en liten springtur på ca 25min i skogen! Skritt och trav för honom idag alltså och så fick jag lite motion med ;)

Fick bli ett kort inlägg idag, nu ska jag hoppa in i duschen och sen läsa igenom engelska glossorna kan nog vara ganska smart eftersom dom är tills i morgon och jag vet kanske 2 ord, duktiiiiig flicka det!!


Pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback