dagen!

Känner att det oooooofta blir min rubrik, (dagen) men det får bli så. (y)

Dagen började hemma hos lindyyy, hur underbart?! åkte hem vid 1 kanske, så jag bytte om och gick ner mot stallet, tog in pollarna och gjorde i ordning Alkis för en skogstur ;)
red i ca 30min med syster. jobbade (som igår) med mycket halter för att han ska lyssna lite bättre, och det fungerar mkt effektivt på honom! :D jobbade lite mera galopp idag än igår, och gahhhaa så gullig han är ;D

Fille fick en enligt honom aaaaaassssss skön vila! pysslade om honom lite, mockade och fixade :)

Sen drog jag mig mot bäääästa vän Elin (nellasella.blogg.se), det va liiiite för länge sen vi sågs, inte bra :/ Love u vännen! <3 

Och nu sitter jag här och blir lite fettare med hjälp utav chiiiiiiiiiips, me love!


En liten pic på snutten <3


  

Kommentarer
Postat av: lindis

åh, måste göras om! :D bästa tjejsnacket ever (haha) :D hoppas det går hos andrenis på lördag med, men vi måste skicka det där smset till marcus.. glömde vi ju ;) PUSSS!

2011-01-08 @ 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback