Dagen

Hejsan svejsan aaaaaaaaaaaaallaaa läsare!!

Kemi provet gick ganska bra (tror jag) kändes rätt bra iallafall men så va det sist också och då gick det ju som det gick.. Missade nog lite på några uppgifter men vem bryr sig, liiiite kemi liksom ;D

Drog ut till stallet direkt, mockade och fixade, duktigt!

Sen började jag med att longera bobboooo (storm) i pessoaselen ca 20min. han va duktig, avslappnad och lydig, men det är han alltid. Gjorde mkt tempoväxlingar med honom, dock skrittade och travade jag bara eftersom att det va REEEEEEEEN is i paddoken, dumma väder.

Fortsatte med att göra exakt samma sak (longera) med Alkis, han fick gå ca 30min var. mycket trav och tempoväxlingar. Alkis lyssnade väldigt bra på rösten, så fort jag sa "prooo" saktade han av och så fort jag "smacka" så började han trava. Det var första gången jag körde honom i pessoaselen. han gick väldigt avslappnat och fint :)

Fille fick också gå i pessoaselen även han, i ca 30min. (mycket longering idag för mig xd) han gick väldigt bra! Han börjar bli stammis vad det gäller longering. Gjorde mycket avsaktningar och igångsättningar. Jobbade mycket trav och gick in på lite mindre volter. han va väldigt mjuk och avslappnad även han. 

Nu är jag trött och tänker sovaaaaaa (älska att sova!!)

Pusshejj!!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback