Bio time!

har varit väldigt dålig uppdatering här idag, meeeeen jag har mina skäl!! har inte haft en minut över om man säger så, började med att ställa klockan på halv 9 (va hur död som hellst, men gick duktigt nog upp, fast det tog emot) gick direkt ner till stallet.

longerade Fille i pessoaselen ca 30min, han gick riktigt bra! utöver det vanliga jobbet i pessoaselen så gjorde jag mycket avsaktingar och igångsättningar.han lyssnade grymt bra på mig :D (för ovanlighetens skull),

Sen va det Alkis tur att få nya skor, han va sneeel som en liten hund! duktig bebis, nu har han snösulor och det gillas! efter det tog jag en liten skogstur på honom för första gången i ca 25min, han är ju inte van att bli så mkt riden så vi ska ta det liiiite lugnt. men han tyckte inte att det va några som hellst konstigheter. i början va han lite ööööver glad, så då gjorde jag mkt halter för att lugna ner honom lite, det blev mycket bättre! annars bara som vanligt skritt,trav och galopp! :)

Och när jag duschat och fixat mig så blev det buss in to the city med fina vännerna Andrea och Linda. först lite shopping, handlade en typ kort nät tshirt (liiite svår att förklara :L) och ett Linne med någon dragkedja på och lite smycken!

Sen så åt vi lite mat och blev mätta som svvvvin! efter det --------> BIO :D såg easy A, gryyyyyyymt bra film! ahah den va inte det minsta dålig ;) tur det! och nu sitter jag hos Lindy och myser! ska även sussa här inatt, riktigt nice! blir mycket tjeeeejsnack, (behövs)

Pusshejj!


Älskar er Bästa girlsen forever! <3


Kommentarer
Postat av: Lindis

haha, äcklig bild men älskar dig hannispannis :d<3

2011-01-08 @ 00:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback