Back to school again..

Tillbaka till verkligheten igen..(suck) behöver jag säga att jag INTE gillar skolan? Aa men det gör jag iallafall inte.
fick inte någon mjukstart heller. det borde dom ju åtminstånde bjuda på! :O nae utan massor med plugg nu!!

Skoldagen va väll ganska bra. Tog in pollarna och gav dom eftermiddags maten direkt när jag kom hem. Sen efter maten så red jag Fille på ridbanan. Han va skiiiit fin!! gjorde mycket små volter, bakdelsvändningar (dom har han lärt sig super nu), skänkelvikningar och några galoppombyten. Han börjar verkligen lyssna bättre nu (y) 
Alkis fick vila idag. 

Nu ska jag läsa igenom kemi anteckningarna. Kemi och jag kommer inteeeee så bra överens, vilket är ett stort problem eftersom att det är prov nästa vecka.. 

Pusshejj! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback