älska vädret,vaaaaaaaaaa

Neeeemeeen så fiiint väder man får! Snöar till 1000 och så blåser det. det gillar vi ju..
Kul med ren IS och så liiite snö över också. finns så många ställen att rida på då..

Idag mår jag iallafall rätt bra, bara grymt förkyld. så i morgon blir det skola för mig igen första gången för den här veckan. Kan behövas, så jag inte halkar ännu mer efter.  

Sitter vid tv:n och mellanlandar lite innan jag ska ta tag i Alkis.

Har precis varit ute en runda i skogen med Fille. Han va piggpiggpigg starkstarkstark. Men ganska förståligt eftersom han vilat i 2 dagar, annars va han riktigt fin och framför allt avslappnad och samarbetsvillig på slutet.
I galoppen kändes han verkligen SUPER! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback