A P E L S I N

Äter apeeeeeelsin, intressant jag veeeeeeeeeet..

Kom precis in från theeeee stall. Har ridit ut skruttarna i skogen, Fille va pigg som ett assssss och väldigt fiiiin!! 
Alkis va dukig fast lite töntig, men annars fiiin!
Red mycket tempoväxlingar, avsaktningar och igångsättningar för att få dom reagera bättre. Flyttade dom över vägen i skritt,trav och galopp.

Har även klippt min söööeta häst idag. Han blev väldigt fin, Nu ser han ut som en tävlingspoooonni igen! (yy

Har varit ännu mer duktig och städat mitt överstökiga ggr 1000000000000.... rum idag, så nu är mamma glad också, haha hon har tjatat i typ 1 månad men jag har inte "hunnit" städa ;)

Pusshejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback