Samshield

Titta vad som ä n t l i g e n har kommit hem till mig!! :D




(bilderna är tagna med blixt, den lite "vita" fläcken som finns på bilden ovan existerar självklart inte. Men kameran vägrade att ta korten så att hjälmen ser ut som i verkligheten..)

MEN självklart så har dom glömt att skicka med "iläggen" som man sätter fast på insidan utav hjälmen för att den ska passa just mitt huvud. Just nu är det bara som ett skal med inget innehåll, och därför har jag inte kunnat prova den ännu. jag får nöja mig med att titta på den tills iläggen kommer, haha ;)

Jag verkligen älskar den, stilren och otroligt snygg!! Håller ni inte med mig? :D


Kommentarer
Postat av: Julide Yoldas

Ska du säljadin gamla eller. ;)?

2011-12-16 @ 14:12:07
URL: http://juulideyoldas.blogg.se/
Postat av: Linda

HÅLLER MED DIG! Tänk så snyggt till det beige/guldiga och vinröda schabraket!! :D <3

2011-12-16 @ 18:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback