Tävlingar framöver!

Planerar, anmäler, ändrar lite klasser till redan anmälda tävlingar osv. Det är vad jag sysslar med just nu och försöker uppfostra våra jobbiga kattungar som bara ska bita mig i fötterna och typ attakera mig, DOM ÄR JOBBIGA!!!

Nästa helg (11-14/8) åker vi till Grevagården och tävlar lite olika kringklasser under SM tävlingarna!
Ska hoppa ett par MSV:B och även ett Derby! LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR 


Helgen efter det är det Finalen i Ridport Ponny Cup som vi ska rida, den går i Göteborg! 
Inte bestämt vilka klasser vi hoppar den helgen men det lutar åt att vi bor hos ett par som köpte våran gamla B-ponny och att jag då bara tävlar på söndagen när finalen är.

Helgen efter det är det Gamleby som gäller och då har vi planerat att debutera MSV:A (130cm) om allt känns riktigt bra!  

Så om allting går enligt planerna så kommer det här vara Filles tävlingar i Augusti.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback