Världs bäst väder!

Vädret är ju bara föööööööööööör underbart!! K Ä R L E K till vädret.
Dock blev jag helt steeeeekt när jag red.. Haha trodde typ jag skulle dö, men vad gör man inte för dom bästa pollarna!

Dissade ridbanan idag, kände att den va lite för varm, torr osv. Så jag intog ett fält istället (mycket bättre)

Alkis va fin så det känns bra inför imorgon, han kändes mjuk och avslappnad! tränade mycket tempoväxlingar för att få igång galoppen på honom ordentligt.

Fille va verkligen helt knäpp, haha.. Han har blivit så pigg och när han insåg att fältet va vääääldigt stort blev allt ännu roligare.. Fick kämpa med honom länge för att han skulle bli lite uppmärksam på mig och börja slappna av men tillslut gick även han helt okej!  


ponnyskrutt <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback