Söndag

I morgon är det skola igen.. Helgen går verkligen FÖR fort! ett extra - på skolan i morgon eftersom att våran sovmorgon blir förstörd av svenska arbetet som vi ska jobba med då. ahh det suger..

Men nu ska vi inte tänka på skolan, punktslut

Hoppade som sagt världens finaste Alkis idag. Han va verkligen S U P E R fin idag!! Han har blivit helt underbar att rida redan ifrån ridpassets början! Hoppade lite enkel hinder som jag sedan satte ihop till en bana. Inget direkt att klaga på, en gång rev han då jag inte riktigt får honom med mig utan han blir lite lång och låg. Men faaan så fin han blir när jag får igenom honom ordentligt i svängarna och hittar distanserna! 
Duktig polle det där <3  


Filleplutt red jag ut i skogen tillsammans med syyyster! Han va fiiinis han med :)


Bästa Linda fotade även mig och Alkis i början och mitten av ridpasset innan hon åkte hem ;)



Några av alla fina bilder som hon tog:  










Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Alkis är jättefin Hanna! :D

2011-04-03 @ 20:48:19
URL: http://moajonsson.blogg.se/
Postat av: lindis

hoppbilderna blev visst rätt suddiga xd men ni är så fina iaf :D <3

2011-04-04 @ 07:36:41
Postat av: carolina

Gud vad fin han är ! :D

2011-04-06 @ 14:59:19
URL: http://lcarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback