sjukt taggad

Helgen kommer bli assssss grym!!

I morgon bitti åker vi mot grevagården för tävling hela helgen. Hur underbart?! :D

Mitt första meeting för i år också, och fille har varit mega fin på träningarna nu så det kan ju inte bli annat är super!
Behöver jag ens säga att jag är sjuuuuuuukt taggad? neeee, tänkte väll det.

Vi hoppar iallafall en L:A+5 på fredagen, en MSV:B på lördagen (ev en L:A också, beror på hur det känns på fredagen) och en L:A på söndagen. Jag startar först i alla klasser typ, hahaha.. För mamma hade anmält totalt fel klasser, duktigt mamma!

Och så träffar jag AMANDA igen, äntligen! har inte träffat henne sen november typ..

G R Y M T kommer det bli

Någon av er läsare som ska till greva i helgen? :) 


fina ponni, MSV B i sommras!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback