Seg cheeeyy

Jag är väldigt trött idag om ni ville veta, har inte gjort mycket mer än att suttit vid datan, suttit vid datan, suttit vid datan IGEN och sen fixat stallet och pollarna!

Alkis fick gå i skogen idag, han va SÅ HÄR piggstarkglad, hoppade över varje vattenpöl vilket va x antal, hoppade när marken "bytte färg" blev mörkare osv. HAHA liiiite jobbigt! Men när han fått dampa av sig blev han bättre :) 

Fille körde jag en stund i pessoaselen med lite mjukgörande arbete, han va jätte mjuk och gick verkligen kanon!

 

NU ska jag leta efter min mobil laddare som är spårlöst försvunnen och mobilen dör om typ 1 sekund, så yeeess jag har bråttom ;)

Pusshejj!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback