Resultat / Grevagården

Fredagen: Hoppade en L:A+5 (115cm)
HAHA fyfan vad jag va klumpig här! Han va så jävla fin hela fucking banan (och nolla) och sen sista linjen i grunden kommer jag helt fel in, man va verkligen tvungen att hålla ut och komma rakt på det första hindret i linjen. Fille hoppar av så in helvete på hindret in, jag tappar stigbyglarna och typ ligger på halsen, men fille är grym så han hoppar nästa hinder också (eftersom han inte riktigt lärt sig vad stanna är) hoppar av LIKA stort igen och aa typ 4 meter efter det hindret typ hoppar jag av. Hade ett pytte räcke kvar, K U L ! men den rundan va fille så jävla fin <3

Lördagen: Hoppade först en L:A (110cm) 0+4 fel och första utanför placering. Rundan kändes väääääldigt bra! Fick ett bra flyt och han kändes pigg och glad. Vet inte riktigt varför jag peta ett i omhoppningnen, menmen huvudsaken att det kändes så bra!

Eftersom att han kändes så fin så efteranmälde vi till MSV:Bn (120cm) också. 8 fel.
Resultatmässigt låter det inte helt kanon, men gaaaaahh vad bra det kändes!! Har inte ridit MSV sedan i början av november på honom. jag va nervös som en griiiiiis. Våran absolut bästa MSV runda någonsin!
Fick två skitpet.. Bommarna bara ramlade ner.. Men jag är såååååååååååhääääääär nöjd, bästa killen <3

Söndag: L:A (110cm) 0+0fel och en femte placering. Han kändes lika pigg och glad idag, jätte fin va han! Vi gjorde vårat bästa och i det motståndet räckte det till en femte placering. Vilket jag är jätte nöjd med, vi avslutade helgen kanon!

Munsboro Fingleton du är verkligen världs bäst, Grym är du! <3


Sista hindret i omhoppningen idag, fin polle






soooet heest


Vill ni se film på rundorna i från helgen? mammsii har filmat, duuuktigt!


Kommentarer
Postat av: beatrice

Han är riktigt fin !

2011-04-17 @ 23:31:39
URL: http://beatriceks.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

Ja Hanna, vi vill se! :D

2011-04-18 @ 00:08:57
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback