ready to go

Kom precis in från stallet. Har fixat allt och lite till ;)

Alkis fick gå ett pass på ridbanan idag. Byggde upp en studs och en travserie att rida över. Han gick verkligen underbart <3 jääääätte fin i galoppen, red mycket tempoväxlingar då han har lätt för att sega ihop lite om jag bara rider honom i lugn galopp på en volt, så jag växlade mycket mellan volt och fyrkantspåret, ökad och minskad galopp! Väldigt nyttigt med studs och bommar för lille bebisen :) 

Fille klippte jag först idag innan vi red en runda i skogen med skritt och trav, han va väääldigt pigg och glad! 
Nu slipper han se ut som en nallebjörn i morgon också, mycket finare nu kan jag lova ;) 

Nu står fille med knoppar, tvättad svans, goooosigt täcke, äter kvällshö och är borstad i typ 10000 timmar, hehe tror han blev borstad iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback