Måndag

I brist på bättre rubriker får ni nöja er med dagarnas namn, fast det är ju inte illa det heller ;)

Har nyss duschat och ätit mat, va väääääääldigt hungrig! Innan det va jag ute och sprang. Underbart väder för att springa idag, det tackar jag för!

Hästarna fick gå precis som jag skrev i det tidigare inlägget.
Alkis och jag fick sällskap på våran skritt tur utav Elin, vi pratade heeeela ridturen och försökte hålla koll på våra hästar (Alkis kom på att han nog va hingst ändå eftersom att Nelly va brunstig, HAHA gulligt!)

Fille gick väldigt bra när jag longera honom, något stelare i höger varvet som vi fick jobba lite extra med.



Du är fin!



Kommentarer
Postat av: Andrea

Du lägg ner det där med att springa:( Fy dig hanna!!!!<3

2011-04-04 @ 21:22:37
URL: http://foreverinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback