Måndag

Skola igen = inte mycket tid över för datan, speciellt inte eftersom vi har ett gulligt kemi prov på onsdag och kemi är det jag har svårast för.... HAPPY FACE liksom!

Har iallafall ridit ut alkis idag. Ganska kravlöst, bara lite mjukgörande inför hoppträningen i morgon :)

Fille red jag på ridbanan och hoppade lite inför tävlingen, brukar göra det några dagar innan tävling på honom för att känna på formen och hitta känslan! Han hoppade väldigt fint och kändes luftig i sprången (yy
Dock va han lite små bråkig på backen, innan och efter hindrena. Tror han tyckte det va lite roligt eftersom han kändes väldigt pigg och glad vilket egentligen är super :D

Världens Bästa Elin kom och fotade när jag red fille, Tack för det gumman!

 
Fin kille! <3


Hoppa studs ;)




Nu ska jag äta ;D

Ha det bäst, Pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback