Lördag

Jag älskar lördagar,  haha fast VEM gör inte! dom är underbart sköna ;) Inget plugg, bara najjjjjs saker :D

Sov iallafall hos ida i natt, gick upp vid 6 för att hon skulle hjälpa till med stalljouren. jag va väääääldigt trött då, haha!
Sen mockade vi och fixade i stallet tillsammans med lite schöööna tjejer :)
Efter det skulle ida och jossan hoppa och jag tog kort och hjälpte dom lite!

När pappsen hade skjutsat hem mig, så åt jag lite tårta eftersom bästa Mamma fyller år idag! Grattis mamma <3

Dagens ridpass:

Red fille i skogen med syster och jack! Vi red en längre runda med mycket galopp. Fille va så jävla fin :´)
Jätte mjuk, lyssnade på mig HELA tiden, flyttade jätte fint i skänkelvikningarna över vägen. Det bästa va nog att han gick så avspänt och lösgjord i formen och verkligen jobbade med ryggen, precis vad bebis behöver!

Alkis fick vila, i morgon ska jag hoppa den snyggingen! ska försöka få någon att fota eller filma så ni får se honom lite mer in action. BRA vaaaa? ;)


Sooet hest!


Kommentarer
Postat av: J O S S A N

SV: Tack så mkt för hjälpen o sådär. Idag kändes det väldigt bra - är supernöjd! :D<3

2011-04-02 @ 22:47:10
URL: http://eddies.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback