18/10

ännu en skolvecka. helgen som är det bästa är så himla kort. det borde vara så att helgen är 5 dagar och skolan 2 mkt bättre enligt mig! jag borde egentligen sitta med naturkunskapsboken nu men det är för jobbigt att bara plugga pch plugga, har prov i morgon. och såär jag väldigt trött också vilket inte gör sken bättre. men nu ska jag inte klaga mera! något som jag verkligen längtar till är iallafall helgen. då är det tävling i södertälje med fille! fredag, lördag och söndag, kommer bli grymt :D

idag jobbade jag båda ponnisarna från backen. satte på dom pessoa selen och gick upp till ridbanan. började med fille. hade den först ganska löst inspänd i både skritt,  trav och galopp. spände den lite hårdare och shiiiiiiit så fin han va!! samma sak med polo. det gick också bra! hon va lite små tjurig eftersom hon brunstar..

i morgon är det hoppträning med fille :) nu funderar jag på att ta och plugga lite även om det inte är så roligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback