the last day!

Nu är snart den sista lovdagen slut. det får inte vara sant tkr jag :(. meeeen det är inget att klaga över för lovet har varit grymt iallfall!(y) försökte att göra den sista dagen lånnnnng men ja det gick ju inte så bra med det..

har inte hunnit med mkt mer än att rida båda ponnisarna. ett dressypass på fille och han va helt amazing, gick i låg fin form, helt avslappnad och lysnade jätte bra. tänk så mkt bättre allt kan bli utav att träna dressyr varannan vecka för dressyr ryttare! polo hoppade jag, hon gick riktigt bra. hoppade en bana med mkt bågar, linjer, en kombination. hon va avslappnad redan från början idag och tyckte att det var skit kul att hoppa! mockade åt mina skitgrisar med.

pluggade lite kemi och sen intog jag datorn istället vilket är mkt bättre. och här sitter jag kvar, nu kollar jag på ensam mamma söker. herre gud vilket program det är, fast jag gillar det nog liiiite ändå ;)  

får väl se hur det går med uppdateringen i veckan ;D.


ha det bäst pusssss!
 

 

  


Kommentarer
Postat av: Andrea

Tycker vi har fått till det ordentligt;) hörde att du skulle vara med Izza på torsdag! Trodde det var våran dag;)<3

2010-11-15 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback