dagen!

redan söndag... ge mig mer helg! helgen går så sjukt fort och det gillas inte. känns inte som att jag har gjort något vettigt den här helgen har inte ens öppnat några dumma böcker. dom får ligga i väskan och glänsa..

lite om dagen:
gick upp tidigt eller tidigt och tidigt men vid 8. pallra mig ner till stallet i snöstorm inte så nice det. men vad gör man inte för dom söta små ponnisarna.

red först fille på fältet i ca 20min. jobbade honom i låg form. och faaan vad bra han jobbade på! lyssnade riktigt bra.

sen var det polos tur. red henne också i ca 30min på fältet. en hel del galopp. och hon tyckte det va jätte roligt xD fast hon lyssnade ändå riktigt bra. avslutade med att trava henne i låg form ett tag innan vi skrittade mot stallet helt vita av snö ;D


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback