21/11

hej! sitter och tittar på ensam mamma söker, faaan vad bra det är :P
min helg har iallafall varit super men hur är det möjligt att den går såååå fort?..

i lördags: red ut på fille, han hade lite för mkt energi och var jätte dryg! det var inte långt ifrån att han fick av mig men som tur va så satt ja kvar ;) polo fick hoppa lite på banan. hon va också lite busig eftersom hon va nyklippt men på slutet va hon jätte fin! hoppade en kombination och sen två långa distanser till en axer och ett räcke. på kvällen kom även ida till mig!<3

i söndags: körde fille i pessoa selen. och han gick grymt bra! jätte avslappnad och duktig. jag bara älskar pessoa selen det är så himla effektivt på mina hästar. kan verkligen rekomendera den! efter att ida åkt hem var det bara att slå upp böckerna.. bara älskar skolan... men nu har jag bytt ut böckerna till datorn! (y) 

  
ni får ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: ida

fyy fan vad jag älskar dig gumman !! <3

2010-11-22 @ 22:09:11
URL: http://idafagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback