my life would suck with out you!

fårlåt för dålig uppdatering. väldigt mycket i skolan nu med slutbetygen som snart ska sättas. kvällarna tillbringas i stallet hos mina pärlor. fille hopptränade jag i går. han gick underbart. vi hoppade bland annat en sk S båge med 3 st räcken. jätte bra smidighetsträning, 3 kombination och 5 galoppsprång fram till en oxer. jätte bra för att hålla rytmen. idag fick han en skön vilodag. Polar hopptränade jag för Niklas Arvidsson. måste bara säga att han är en grym tränare. sjukt bra! hon var lite små jobbig vissa stunder. hoppade en serie med konbination och 3 galoppsprång fram till en oxer. sen en linje räcke oxer. snett i genom direkt ur sväng till ett räcke på båge tillbaka på räcket som var på linjen innan. det ver lite utav det vi hoppade. i morgon bitti blir det träning med Polar för niklas igen. ska bättramig med uppdateringen, men då behöver jag tips om vad NI vill läsa! Ha det bra kram hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback