fuck what they think

Har myst i stallet hela kvällen med mina fyrbenta vänner och kom precis in, nu väntar duschen och sedan älskade gossip girl (<333333)
 
Imorgon ska jag iväg på ponny tävling för att hjälpa elin som ska tävla hennes två ponnysar i lite olika klasser, bland annat första omgången av elitallsvenskan, så det blir nog spännande och roligt!
Sedan när vi kommer hem så ska mina två ridas och eftersom det är tävling på söndag så är det en hel del annat att göra. För på söndag blir det tidig morgon då coco ska hoppa tävlingens första klass och det tar typ tre timmar att åka.
 
Hoppas att ni får en rolig helg, det ska jag, hörs pussss!
 
älsklingen bjussar på en bild, bara för att han ska tävla imorgon, wiiiho
 

Kommentarer
Postat av: Bengt

Dags att blogga lite kanske? Kyss

2013-03-28 @ 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback