this is my kingdom come

Hej på er, vilken fantistiskt bra uppdatering det är här! Tänkte ändra på det och ta tag i bloggen.
 
Lov veckan går alldeles för fort och imorgon är det redan fredag.. har ägnat lovet åt att umgås med kompisar, rida och spela tv spel, elin och jag drar alltid igång med det på loven av någon konstig anledning, haha.
 
Jag har ju inte heller skrivit hur tävlingen med coco gick, hon var felfri i 1m och sedan i 1.10m blev det pannkaka. Har ingen klar förklaring till varför. Vi glömmer den rundan och blickar framåt. Något positivt förutom första rundan är att hon har blivit så mycket lydigare och fokuserad på mig nu, red på vanligt tränsbett (till skillnad från förra tävlingen) och det var inga problem.
Kajta ska kolla igenom henne när hon kommer nästa gång! Hon skulle ha kommit idag, men blev sjuk. Så förhoppningsvis kommer hon på söndag och känner igenom både baggis och coco!
 
Nu ska jag äta något och sedan gå ner till stallet igen för att fixa iordning hästarna och åka till ridhuset och rida när mamma kommer hem, hon är på sharpman och hämtar min nya sadel som hade kommit nu, äntligen!!
 
hörs sen, puss
that ass, baggis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback