studiedag

Som rubriken lyder så har våran skola studiedag idag, tackar jag för!
Ska ägna mig åt lite studier, har en inte så gullig engelska bok att läsa och om jag känner mig själv ganska bra så kommer jag läsa någon sida och sen komma på något som är "viktigare" att göra. Nej måste läsa, så det ska jag göra.
Resten av dagen tillbringar jag i stallet, baggis ska ridas ett lite lättare pass i skogen då hon har trimmats på ridbanan två dagar nu och imorgon är det tävling :D
Ska smörja utrustningen, mocka osv. Så det finns lite att göra :)
 
Ikväll ska min syster ha några kompisar här hemma och ha middag eller något sånt.
Får se vad jag ska göra då, för här hemma kommer jag väll inte få va, haha.
 
Men nu ska jag byta om och gå ner till stallet, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback