smile like you've never cried and fight like you've never lost.

Hej på er. Idag är det den enligt mig tråkigaste dagen, hatar söndagar.. Alltid massor plugg att göra inför den kommande veckan och känslan av att veta att man har en hel skolvecka framför sig - sämst. Och den här helgen har dessutom varit fri från tävlingar vilket inte gör söndagen roligare ;)
 
Hur som helst så har jag precis kommit in från stallet där jag har tillbringat ett antal timmar hos mina fyrbenta älsklingar. Både Alkis och Baggis fick gå varsin runda i skogen, jag har ont i halsen och känner mig helt orklös så det var det enda jag orkade med, veckoplaneringen var dock att dom skulle gå ute i skogen idag så det passade ju himla bra. Kändes som att jag skulle svimma där på slutet när jag mockade efter ridpassen.
Hästarna gick iallafall bra så det va roligt :)
 
Nu ropar mamma att det är mat, så ska lämna soffan och gå ner och äta, sen är det engelska plugg som gäller!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback