back to school

Idag har jag varit i skolan igen! Va ju nästan två veckor sedan sist, eftersom det varit lov och jag varit sjuk.
Va roligt att träffa alla i klassen igen och mindre roligt med lektioner igen, nedräkningen till jullovet har börjat..
 
Började inte förens vid tolv idag så jag passade på att rida baggis och mocka på morgonen!
Red henne på ridbanan, idag var hon ett riktigt energiknippe och det tycker jag är roligt. Lite som en tickande bomb i början och framförallt när jag började galopparbetet. När hon hade sprungit av sig och fått jobba mycket tempoväxlingar, av- och igångsättningar i galopp jobbade hon på väldigt bra, hon gick i en avslappnad form med bra tryck. Brukar ha svårt att hitta den där känslan, då hon gärna spänner sig när man sätter lite tryck i henne, men idag var hon ordentlig igenom i kroppen och väldigt positiv till arbete!
 
Nu ska jag ta fram pluggisen inom mig, dags att räkna det jag missat under veckan i matten!
 
bjussar på en very sexy bild bara för att jag kan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback