svar på fråga

Inez om Cause there'll be no sunlight when I lose you, baby:
Har du satt up hela håret under hjälmen? Kan du förklara hur man gör, det är så sjukt snyggt men har aldrig kommit på någrot bra knep :)

Svar: Ja, jag har satt upp hela håret under hjälmen.
När jag ska sätta upp mitt hår så sätter jag först upp håret i en tofs, sen sätter jag upp luggen och håret som inte kom med i tofsen med hårspännen. Därefter tar jag håret i tofsen och viker upp det mot huvudet. Sen hjälper någon mig att hålla håret på plats när jag sätter på mig hjälmen. Sen gäller det bara att se till så att allt hår hamnar innanför hjälmen annars får man peta upp det. Ungefär så gör jag! Hoppas att du förstår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback