några månader senare.

I maj började bloggen att krångla och blogg.se spärrade den, när den senare började fungera som vanligt igen fanns inte blogg motivationen där. Sommarlovet har gått i ett och jag har inte riktigt hunnit känna att jag saknar att blogga, men nu gör jag ett nytt försök! Motiverad till att iallafall skriva ett par inlägg i veckan, om det blir fler eller färre är sånt som märks.
 
Vad har hänt sedan jag bloggade senast då? väldigt mycket!
Jag har haft det bästa sommarlovet någonsin, men samtidigt det värsta då saker inte blivit som man tänkt sig.
Jag har börjat sista året på naturvetenskapliga linjen - bara ett år kvar, kämpa..
Jag har fyllt 18, äntligen!! Och min ponnytid är nu ett avslutat kapitel, även om det inte slutade som jag hade tänkt mig så är jag så himla glad över att Fille kommer vara kvar här hemma och nu tävlas av min lillasyster! Han betyder så mycket för mig, att fortsätta se honom i stallet varje dag känns bäst.
Jag har Alcasar, storhästen som nämnts i bloggen tidigare. Och även en ny storhäst, Bagatell ett sto efter Quite Easy - Maraton som min lillasyster ridit i ett år ungefär.
 
Med andra ord så har det hänt en hel del, nog med allmän info - nu börjar vi på nytt här på bloggen!
 

Kommentarer
Postat av: Anger

Äntligen uppdatering :D

2012-09-07 @ 22:17:36
Postat av: Linda

GRYMT!!! <3

2012-09-08 @ 12:20:29
URL: http://linday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback