don't let your dreams just be dreams

Dagen har sett ut iprincip som alla andra dagar, först skolan som förövrigt inte var så jobbig idag då vi hade en så kallad resursdag och det enda vi gjorde var att förbereda en presentation och sedan redovisa den i grupper och sen träna på en dans som vi (klassen) ska visa upp på fredag!
Eftermiddagen och kvällen har spenderats i stallet, vart annars?! ;)
Red ett markarbetspass på alkis och arbetade på samma sätt som i måndags med att flytta honom mycket, rida i serpentiner och med mycket tempoväxlingar för att få honom mjuk och lösgjord. Han va väldigt fin redan från början utav ridpasset idag!

Fille har jag borstat och gjort de olika övningarna för ryggen som Katja gav mig.

Nu har jag precis läst klart tyskaläxan och ska duscha och sen soooooova, börjar inte förens vid tolv imorgon vilket är himla skönt! Då hinner jag mocka och fixa allt till hästarna i stallet innan skolan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback