Myyyys väder..

Slutade tidigt idag, vilket aldrig är fel! Höll verkligen på att missa bussen idag. När jag kom ut från idrotten och hade kanske 40m till busshållplatsen så åkte bussen där ifrån.. Så jag SPRANG foooooort till nästa busshållplats, hahaha!! Hann med bussen tillslut iallafall ;)

Gick ut till stallet direkt när jag kom hem.
Började med att rida alkis på ridbanan. Han va så G R Y M T fin!! :D Satte upp en travserie med bommar på ena långsidan och ett litet kryss på andra sidan som jag red över växelvis med volter och halter, för att hålla honom sysselsatt då han blir mycket trevligare att rida då. Fortsatte att träna på att inte använda något annat än rösten för att växla mellan skritt och trav. Han är så dukig på det :) Idag va första gången som jag verkligen kom åt honom i galoppen också, förrut har han inte varit stark nog att bära sig själv i galoppen en längre tid eller att samla sig. Han gick så bra idag! 

Fille red jag ut i skogen på i snööööööööööööööööö vädret... Det snöade väldigt mycket och blåste.. Inte världens mysigaste väder att rida i kan jag lova.. Fille va pigg och glad iallafall :) Red ganska kravlöst och lät honom springa på, jobbade ganska mycket galopparbete. 


Nu ska jag inta duschen, fryser som en idiot vilket är snöns fel ;)


Pusshejj! 
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det hade ju varit smart och missa den och vänta två timmar på nästa^^

2011-03-31 @ 20:09:52
URL: http://foreverinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback