Tiden bara försvinner!

Har haft fullt upp med skolarbeten dom här dagarna, prov och uppsats. LOVE IT (eller inte) och bloggen har kommit i andra hand sorgligt men sant, fast nu blir det ändring på det. 

Men nu är det snart fredag igen äääääääntligen. Och vi har bara en lektion i morgon, bioligi dessutom. kan typ inte bli bättre :D eller joooo. ledig är bättre.. :/

Jag är trött som en gris, ögonon stängs av sig självt nästan, illa!

Har iallfall hoppat Fille idag för att känna på honom innan tävlingen på Lördag, Han va GRYM! Sen red jag honom i alla gångarter i låg form läääänge, och han va så avslappnad och assss fin!  

Alkis skrittade jag ut i skogen i 40min idag. Mysigt!

Nu ska jag inta duschen och sen sova, det bästa på dagen nästan x)

Pusshejj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback