Dagen (Lördag)

Lördag, bästa dagen på veckan enligt mig. enda dagen man INTE behöver tänka på skolan, kärlek till det! En ren häst dag med andra ord ;) 

Åkte som sagt till Charlies i Jönköping, som förövrigt är våran sponsor :) en av anledningarna till att vi åkte just dit och provade ut sadel. men så har dom väääääldigt mkt också! 

Det gick otroligt snabbt och smidigt att hitta en sadel åt honom. behövde bara testa två stycken. Alkis va så sneeeeel och skrittade / Travade omkring där så fint. 

Det blev iallafall en tysk sadel colbert brothers, eller något sånt ;) (en kopia av bute sadeln), brun och så gryyyyymt skön, dog typ när jag satte mig i den (aa. Den satt också väldigt bra på honom, behövde köpa till en fårskinnspadd och stoppa under nu i början innan han fläskat på sig. Han trivdes verkligen med den :) 

Så nu kan jag börja hoppa med beeeebis, HUR underbart?!

Blev även en heldel annat med hem ;D blandannat en ny animokavaj, ett par nya ridskor och ett par röööööööda JW byxor. najjjjs!! 
 

Pusshejj!!    

Kommentarer
Postat av: lindis

ett par till ridskor?! :o haha, du köpte ju nyss ett par stövlar hannis xD<33

2011-01-23 @ 11:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback