snöigt värre..

Om någon har missat det så har det snöatsnöatsnöat och snöat idag, blåst maaaaassor också..
ur underbart?!

Hade världens längsta sovmorgon idag, typ iallafall! började inte förens 12. (skönt!!) Så jag pallrade mig upp och red Fille i myssssss vädret.
Han va dryg och stark i början. Men faaaaaan så fin han blev sen! :´) 
Lösgjord, lyssnade, låg och stadig form, gjorde super galoppfattningar och avsaktningar, aa behöver jag fortsätta ;)

Sen skola, hade bara två lektioner så det va chiiill.

Tog mig ännu en sväng i skogen, bara för att det är så mysigt med snö som blåser mot ansiktet, snöööö i ögonen, och allmänt kallt. Fast nu med Alkis, han va fiiin. beebis som han är så tyckte han att det va lite äckligt emellanåt, när det blåste så mkt.

Pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback