Hemma efter ett par dagar i göteborg!

Nu har jag precis varit ute och pussat lite på hästarna och gett dom kvällsmaten. lite tråkigt att komma hem igen, var så himla roligt på göteborg horse show! Tiden går så grymt fort när man har roligt, känns som att vi åkte igår fast det va i onsdags ;)Men det är ända skönt att komma hem till hästarna igen och så, syster har iallafall ridit dom under tiden som jag varit borta så de behövde inte vila! (yy Blev en heldel shopping!! :D Har fotat lite av sakerna men kameran ligger där nere och jag orkar verkligen inte gå ner och hämta den x) Skriver mer om shoppingen i ett annat inlägg i morgon. Är helt kär i mitt nya schabrak som jag hittade, K Ä R L E K till det :´) i morgon får ni en bild på det. Eftersom att elin va med och tävlade så fick vi band, det gjorde att vi fick komma in typ överallt, Väldigt roligt att se allt "backstage" också! lite annorlunda. Dagarna i Göteborg med elin va GRYMA (är bara förnamnet) Puss på dig Bästa Elin!<3 Kommer skriva mer om göteborg senare och även ladda upp bilder!!(om ni vill är klart ;D) Nu ska jag praaaaata med familjen, Vi hörs!! Pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback